AktualityPardubicko

Mladí sportovci si zahráli v reklamě PENNY

 

PENNY se v letošním roce rozhodlo rozhýbat Česko a podpořit tak návrat dětí zpět ke sportu. Projekt HÝBEME SE HEZKY ČESKY, ve kterém PENNY podpoří dětské sportovní týmy po celé zemi, jde v září do finále. Dva vylosované sportovní týmy si pak zahrály v reklamním spotu, který byl k další fázi projektu natočen.

Do projektu Hýbeme se hezky česky se přihlásilo více než 1 100 sportovních týmů z celé České republiky. Po úspěšném hlasování na internetových stránkách projektu přichází na řadu hlasování mezi 455 finalisty ve všech prodejnách PENNY, v němž se rozhodne o výši podpory pro jednotlivé týmy. Právě pro tuto rozhodující fázi PENNY natočilo nový reklamní spot, ve kterém však nehrají žádní profesionální herci, ale samotní účastníci soutěže. Při příležitosti Dne dětí byly 1. června náhodně vylosovány dva týmy, které získaly zcela výjimečný zážitek, a to možnost zahrát si v televizní reklamě. Vždy jeden tým z Asociace školních sportovních klubů a České obce sokolské, partnerů projektu- „Chtěli jsme dát dětem šanci zažít něco, co běžně nemohou a mít tak zážitek na celý život,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY a dodává: „Vítězné týmy vylosoval bývalý fotbalový reprezentant Vladimír Šmicer se synem Jiřím. Těmi šťastnými, vítěznými týmy, se staly TJ Sokol Lány a Základní škola Rousínov.“

Nová reklama se natáčela v srpnu v prodejně PENNY v Praze-Uhříněvsi, a to za běžného provozu, a na místním sportovním hřišti. Z obou vítězných týmů se sešlo 20 dětí v doprovodu trenérů, kteří se natáčení pod vedením profesionálů zúčastnili. „Všichni jsme si užili příjemný den, a hlavně jsme měli možnost vyzkoušet něco zcela nového – stát před kamerou. Myslím si, že děti na tento den jen tak nezapomenou,“ říká trenérka týmu TJ Sokol Lány Barbora Ladrová. Charismatický hlas televiznímu spotu propůjčil jeden z nejznámějších českých sportovních komentátorů Petr Svěcený.

Reklama bude v televizi vysílána od 2. září, a to ve formě třiceti a dvaceti vteřinových spotů. Objeví se také na sociálních sítích PENNY. „Rozhodli jsme se natočit také video, ve kterém je zachyceno samotné prázdninové natáčení s dětmi plné radosti a zábavy. Zveřejníme ho také na našich sociálních sítích,“ říká Vojtěch.