Uncategorized

BAŤA, L’Oréal, Imperial Tobacco nebo Braník. WMC/Grey hlásí nové klienty a prohlubuje stávající spolupráce

R

 eklamní agentura WMC/Grey v tomto roce přivítala čtyři nové klienty – výrobce obuvi a doplňků BAŤA, kosmetického giganta L’Oréal, tabákovou společnost Imperial Tobacco a také Braník. Zároveň prodloužila a rozšířila spolupráci se třemi brandy z portfolia skupiny Kofola ČeskoSlovensko, a také společnostmi Vitana a Pražská energetika. 

 

Pro BAŤA celosvětově

Pro značku BAŤA se WMC/GREY stává globální digitální agenturou. Bude tak vytvářet a řídit komunikaci této tradiční české značky v on-line prostředí s celosvětovým dosahem na více než 70 trzích světa. „Věřím, že to bude skvělá spolupráce. Značku BAŤA hodláme komunikačně posunout na další level. V tom nám pomohou všechny naše zkušenosti a know-how v oblasti digitálních služeb nejen na domácím trhu, ale celosvětově,“ přibližuje novou spolupráci Jan Plajner, Business Development Director agentury WMC/GREY.

 

Komunikační kampaně pro Garnier (L’Oréal) a Imperial Brands

Digitální komunikaci bude WMC/GREY nově zajišťovat i pro značku Garnier, patřící pod společnost L’Oréal, největšího výrobce kosmetických produktů a produktů osobní hygieny na světě. Agentura se o digitální kampaně této značky, kterou získala v trojkolovém tendru, bude starat opět nejen v Česku, ale i na slovenském a maďarském trhu.

Do svého portfolia si WMC/GREY připisuje i jednoho síťového klienta – ve spolupráci s GREY London odstartuje na českém trhu komunikační kampaň pro launch nového produktu společnosti Imperial Brands. „Komunikační koncept se propíše do všech kanálů, tedy ATL, digtálu i in-store.“ upřesňuje Adéla Krausová, Managing Director agentury WMC/Grey.

Rozvoj konceptu pro Braník

WMC/Grey také vyhrála tendr na komunikaci legendárního piva Braník. V nové kampani představila koncept branických rytířů, ve kterém si hraje s heroizující formou plnou impozantních slowmotionů, epických záběrů v protisvětle a s hutným voiceoverem. Celý TV koncept se pak dále rozvíjí v on-line prostředí a pokračuje i do in-store. Koncept branických rytířů aspiruje na dlouhodobější komunikační linku. „Braník jsme si v agentuře děsně přáli. A věřím, že nám značka sedla. Koncept v tendru skóroval u nás v agentuře, u klienta i v testech,“ dodává David Suda, creative director agentury WMC/Grey. A jaká atmosféra panovala při natáčení, lze shlédnout na www.youtube.com/watch?v=iMKIWljh9wU.

Prohloubení spolupráce s brandy Rajec, Kláštorná Kalcia a SEMTEX

Do roku 2021 WMC/GREY také vstoupila jako agentura zajišťující komunikaci brandu Rajec z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko. „Komunikaci této značky jsme strategicky sjednotili a přinesli nejen funkční a kreativní řešení, ale i jeho jasnou aplikaci do digitálního prostředí. V minulosti to představovalo vypsat a absolvovat až čtyři tendry na různé projekty, nám se to ale podařilo zvládnout všechno v jednom,“ vysvětluje Jan Plajner.

Pro značku Kláštorná Kalcia, další z minerálních vod z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, WMC/Grey natočila televizní spot a dále posune svůj již existující koncept. „Už v první kampani jsme vybudovali na trhu balených vod velmi výrazný a odlišný svět. Bylo nesmírně zábavné do něj opět vstoupit a napsat další kapitolu příběhu této značky. Nové postavy, nové role, nové výzvy,“ říká k práci na spotech David Suda.

Vitana spotem děkuje ženám

Značka Vitana díky další spolupráci s agenturou přichází se spotem, propagujícím její grilovací produkty. Tradičním hrdinou zůstává dobře známý pan Gorila. Letos se značka rozhodla poděkovat ženám, díky nimž každá grilovací party dopadne vždy na výbornou. „Každý ví, že za správným grilovacím večírkem je vždy žena, která vše připraví, naloží a pozve hosty. Muži pak přijdou, maso ogrilují a sklidí všechnu slávu,“ sděluje Jan Plajner.

Vizuály pro PRE

Po prvním roce spolupráce společností Pražská energetika a WMC/Grey zdobí reklamní plochy Prahy kampaň lákající na PREekoproud. „V kampani jsme navázali na čistou komunikační linku, kterou jsme se snažili zase o kousek kreativně posunout. Nešli jsme cestou eko vydírání, ale zvolili jsme insight, že lidé nemusí dělat složitá gesta, aby pomohli životnímu prostředí,“ uvádí závěrem David Suda.