Aktuality

Výhody nákupů v Kauflandu

Druhý nejvýdělečnější supermarket na území České republiky, Kaufland, svým zákazníkům nabízí spoustu výhod. O některých, jako je například věrnostní karta Kaufland Card, lidé obvykle vědí, benefitů však existuje daleko více, jaké to například jsou?

Žlutá označení cen

V momentě, kdy je na prodejně zboží označené žlutě, znamená to, že tyto produkty nejsou dlouhodobě v žádných jiných potravinových řetězcích k dostání za výhodnější ceny. Kromě pokrmů či nápojů jsou takto často označené například Kaufland pleny. Vyhledávané však nejsou jen dětské pleny v akci, ale stejně tak i potraviny či doplňkový sortiment, jakým je elektronika, domácí potřeby nebo třeba krmení pro zvířata. 

Tipy, jak v Kauflandu ušetřit

Kaufland svým zákazníkům chce nabízet nejen nejlepší možné zboží, ale i klientský servis s odpovídající kvalitou. Ve chvíli, kdy kupující na prodejně objeví produkt, který má prošlou lhůtu trvanlivosti, získá jako odměnu poukázku 50 Kč na další nákup. Stejně tak zákazník obdrží poukázku v hodnotě 50 Kč na další nákup, když u pokladny čeká déle než 5 minut a když v současné době nejsou otevřeny všechny kasy. Základní slevu na zboží představuje věrnostní karta Kaufland Card, na kterou se za každý nákup načítají body, které je následně možné směnit například za slevové kupony na vybrané zboží.

Výhodné cenové nabídky 

Kromě žlutého označení produktů zájemce o aktuálních slevách informuje i Kaufland leták, ve kterém jsou poměrně často k dostání slevy například na Kaufland kokosové mléko, prací prášky nebo trvanlivé zboží. Pokud by zákazník tápal, jak například zakoupené Kaufland kokosové mléko zužitkovat, potřebnou inspiraci nalezne na webu společnosti Kaufland v sekci “Recepty”. Právě tam je totiž možné vyhledat recepty podle toho, jaké obsahují suroviny, nebo si mohou čtenáři zobrazit recepty, které momentálně na sociálních sítích sklízejí největší úspěch. 

Online nákupní lístek

Další chytrou vychytávkou, kterou Kaufland svým zákazníkům přináší, je online nákupní lístek, který se opět nachází na internetových stránkách společnosti. Během listování akčním letákem nebo nabídkou celého sortimentu si zákazník může označit zboží, které má v plánu zakoupit, a daný nákupní lístek si může buď ponechat v elektronické verzi nebo si ho vytisknout.