Uncategorized

SUCHOŠ S GEŇOU CVIČÍ V PENNY S CENAMI

PENNY pro letošní rok připravilo novou kampaň „Zacvičili jsme s cenami“. Ta navazuje na loňskou kampaň DISKOnt. Tentokrát v ní PENNY propojuje svoji podporu sportu s nabídkou kvalitních produktů za nízké ceny. Tvářemi kampaně se stali Michal Suchánek a Richard Genzer.

„V loňském roce jsme měli dvě velmi výrazné kampaně Kompot a DISKOnt s Michalem Davidem. Obě byly z našeho pohledu velmi úspěšné a pomohly nám posílit vnímání PENNY jako diskontního řetězce nabízejícího kvalitní produkty za nízké ceny. Pro letošní rok jsme se rozhodli udělat další krok a spojit naše aktivity v podpoře sportu s naší nabídkou nízkých cen. Společně s Michalem Suchánkem a Richardem Genzerem jsme připravili spot, který téma atraktivních nízkých cen komunikuje s nadhledem a vtipem,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY a dodává: „Od první chvíle jsme věděli, že chceme použít chytlavou diskotékovou hudbu a zkombinovat jí s typickým humorem dvojice Suchánek Genzer. Výsledkem je reklamní spot, který věříme diváky nejen pobaví, ale který právě díky těmto dvěma, a tomu, jak jsme jej pojali, má i výrazný virální potenciál.“

Spot se natáčel dvě noci v průběhu února na prodejně PENNY v Horních Počernicích v Praze pod režisérským vedením Tomáše Bařiny. „Spolupráce s duem Suchánek-Genzer je vlastně neustálá hra. Dlouho jsem nezažil, abychom se na place neustále bavili, a to i ve chvílích, kdy jsme řešili detaily jednotlivých záběrů.“

Michal Suchánek a Richard Genzer tak v novém spotu navazují na své účinkování v pravidelném Kroužkování výhodných nabídek z akčních letáků na sociálních sítích PENNY. V něm se záhy díky svým improvizacím stali nejoblíbenější dvojicí, což vedlo k myšlence jejich účinkování v novém reklamním spotu. „Potkáváme se při natáčení Partičky, ale už nějakou dobu mi takováto spolupráce s Richardem chyběla. Proto jsem rád, že jsme se dali na tomhle projektu jako dvojice znovu dohromady a společně si to užíváme. Vždycky máme danou nějakou základní myšlenku a kostru, stejně jako tady při natáčení, a na place už pak řešíme detaily, přičemž do toho u nás, tak nějak přirozeně, přichází naše improvizace, ale základ máme vždy připravený,“ popisuje vznik Kroužkování i nového spotu Michal Suchánek a Richard Genzer dodává: „Natáčení pro mne byl takový výlet do minulosti. Vzpomněl jsem si, když jsem ještě tancoval ve skupině UNO a na pořad Tele Tele, který jsme s Michalem natáčeli. A také na moji maminku, která chodila na aerobik. Myslím, že oblečení, co jsem měl na sobě při natáčení sehnala produkce přímo od ní.“ Choreografii herců i komparsu ve spotu měla během natáčení na starosti Michalova manželka Renata Suchánková a účinkují v něm tanečníci skupiny UNO tančící na slavný hit Everlasting Love populární německé zpěvačky Sandry s českými texty Pavla Přibyla.

Nová kampaň PENNY je připravena pro televize, on-line a sociální média, tisk, instore i kina. Na sociálních sítích startuje v neděli 12. března. Televizní diváci nový spot poprvé uvidí ve středu 15. března.

NÁZEV KAMPANĚ: ZACVIČILI JSME S CENAMI

Kreativní agentura: Wilhelm Kinga, Hullabaloo

Account director: Adéla Hýsková (Hullabaloo)

Copywriter: Pavel Přibyl (Wilhelm Kinga)

Choreografie: Renata Suchánková

Režie: Tomáš Bařina

Produkční agentura: Boogie Films

Mediální agentura: PHD Media

PR Agentura: CCL CONFERENCE

 

ODKAZ NA SPOT: https://youtu.be/HSaCmXMcE3k

 

 

.