V
íce než deset známých českých influencerů se představí v hodinu a půl dlouhém divadelním
představení Grand Showtime, které proběhne 15. září tohoto roku v Domě kultury Dukla v Pardubicích.
Vystoupení začne v 16:00, po jeho skončení proběhne autogramiáda. Bude se jednat o první
představení podobného druhu v Pardubickém kraji po pěti letech.
Mezi mladými hvězdami, které v září navštíví Pardubice, nebude chybět Martin Hložek vystupující pod
přezdívkou Creep, který tvoří jedny z nejúspěšnějších skečů na tuzemské scéně, úspěšný autor herních
videí Vitalyi Kresan (známější jako Vitaa) či tvůrkyně na sociální síti TikTok s takřka milionem sledujících
Tereza Kovářová alias Terysa. Spolu s nimi vystoupí populární influenceři známí pod přezdívkami
Mattem, Attack, Diviška, Peca, Ikon nebo Pokeccc. Jejich nejsilnější divácká základna se pohybuje ve věku
11 – 15 let, pro které je akce především určena. O hudební doprovod celého představení se postará mladá
zpěvačka Naty Hrychová, která zaujala kritiky svými hity Nehledej Růženku, Pohoda jazz nebo By se ti
líbilo. Její nejúspěšnější videoklip má na platformě YouTube více než 17 milionů přehrání.
V devadesáti minutovém představení na diváky čeká napínavý příběh, jehož se v několika momentech
budou moci i stát součástí a sami přímo ovlivnit, jak nakonec dopadne. Poutavé hledání tajemného
světla s sebou totiž ponese řadu zvratů a překvapení. Diváci jistě ocení řadu odkazů na úspěšná videa
svých idolů a moderní vizuál doplněný o propracovanou světelnou show a videoprojekci.
Za organizací akce stojí Ondřej Chalupa, který se ve světě influencerů pohybuje již více než deset let, a
Lukáš Fritscher, který je též úspěšným youtuberem. Jeho YouTube profil, kde vystupuje pod přezdívkou
Lukefry, sleduje více než čtvrt milionu lidí a jeho videa, ve kterých řeší společenská temata, aktuální dění
či media dosahují statisícové sledovanosti. “Grand Showtime jsme poprvé uspořádali šest let zpátky,
abychom všem ukázali, že řada youtuberů jsou skutečně talentovaní herci, zpěváci, tanečníci či baviči –
a že toto své umění dokáží ukázat i naživo. Což se naštěstí povedlo a podařilo se nám vytvořit fenomén,
který poutá pozornost tisíců mladých lidí,” popisuje vznik akce Fritscher. “Záležet si dáváme především
na výběru vystupujících. Můžeme se zaručit, že spolupracujeme jen s youtubery, kteří mají dobrý vliv na
své publikum a dokáží je ovlivňovat správným směrem,” doplňuje jej Ondřej Chalupa za Czech Social
Production, organizátora akce.
Letošní ročník je již šestý v pořadí. Ten minulý v součtu navštívilo více než dva a půl tisíce lidí, letos v rámci
září tvůrci postupně navštíví Pardubice, Ostravu, Brno, Plzeň, Jablonec nad Nisou a Prahu. Vstupenky jsou
v prodeji na webu organizátora na adrese www.showtimelive.cz